Към основното съдържание

Продукти в сравнение

Гимнастически дюшек inSPORTline Roshar T90 200x120x5 cм - кафяв

Тънка, средно твърда постелка с подсилени ъгли, пълни с рециклирана пяна за перфектна опора по време на тренировка! повече


Цвят:  кафяв

E-shop: Наличен

Наличност по м-ни:
  • Пловдив
  • Русе
  • София
  • Варна
В магазините
Пловдив По заявка
Русе По заявка
София По заявка
Варна По заявка

Изпрати Следи

Продукт с:

  • Гаранция: 2 години

Вижте още:

описание на продукта:

Гимнастически дюшек inSPORTline Roshar T90 е издръжлива тренировъчна постелка от синтетична кожа, с която можете да тренирате безопасно и удобно! Подходящ е за трениране на скокове от високо, спортна гимнастика и всякакви други упражнения, при които има риск от опасни наранявания. С пълнеж от рециклирана полиуретанова пяна с якост R90, която ще ви осигури твърда, но удобна основа.

За още по-висока здравина спомагат и зашитите ъгли, подсилени с PVC слой, чрез който дюшека запазва формата си. Използваните конци са с висока устойчивост на късане и не увреждат самия материал.

В гимнастиката, както и в бойните изкуства и други акробатични дейности, безопасността е на първо място. Ето защо неговата издръжливост и твърдост прави Гимнастически дюшек inSPORTline Roshar T90 200 x 120 x 5 cм перфектен за всички видове упражнения!

 

 

 


Техническо описание:

  • Професионална постелка за гимнастика
  • Материал, устойчив на скъсване
  • Водоустойчив
  • Безвреден за здравето
  • Зашити и подсилени ъгли
  • Дълъг експлоатационен живот
  • Лесно почистване
  • Материал: изкуствена кожа
  • Пълнеж: ударопоглъщаща пяна (рециклиран полиуретан)
  • Твърдост: R90 (90 кг/м3), средна твърдост
  • Размери: 200 х 120 см
  • Дебелина: 5 см
  • Цип: 5 мм, плътен, метален
  • Размери на опаковката: приблизително 100 x 120 x 15 см
  • Подходящ за акробатични упражнения, скокове от високо, спортна гимнастика
  • Произведен в ЕС

 

Параметри на продукта

Материал Синтетична кожа
Подложка пяна
Дебелина 5 см
Дължина 200 см
Широчина 120 см
Мониторинг на цените на продукта