Информация за пазаруване
Тези правила и условия уреждат в съответствие с § 1 751 ал. 1 от Закон №. 89/2012 Coll., Граждански кодекс, взаимните права и задължения, възникнали във връзка с или по силата на договора за покупка (по-нататък наричан " договор за покупка "), сключен между продавача и всяко друго физическо лице (наричано по-долу" купувача "или" клиент ") чрез онлайн магазина, който се управлява от SEVEN SPORT SRO на уебсайт намиращ се на Интернет на адрес www.insportline.bg
Правилата и условията не се прилагат в случаите, когато лицето, което възнамерява да закупи стоки от продавача е юридическо лице или лице, което купува уреди с комерсиална цел или високо натоварване (фитнес зали).
1. ПОРЪЧКА И ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ
За да създадете поръчка, ще е необходимо да въведете валидни лични данни( Име, Адрес, Телефонен номер, Електронна поща). Тези данни са ни необходими, за да можем да изготвим на документа за плащане и изпращането на стоките към вас. Продавача не носи отговорност за проблеми възникнали в резултат на непълни или неверни данни, особено в случай когато не е посочен телефонен номер. Компанията SEVEN SPORT s.r.o. собственик на www.insportline.bg, www.yako.bg и spartan-sport.bg декларира, че всички лични данни се считат за конфиденциални и се обработват съгласно Закон No. 101/2000Coll. Ние никога не предоставяме тези данни на трети лица.
2. Потвърждение на поръчката
Поръчките се приемат в рамките на 24 часа, потвърждението на поръчката както и информация за изпратените стоки се получава по електронна поща. За да потвърдим вашата поръчка, ще се свържем с вас по телефона.
3. ОТКАЗВАНЕ НА ПОРЪЧКА
Всяка по поръчка може да бъде отказана в рамките на 12 часа по електронна поща с писмо изпратено на адрес: yako_vn@yako.bg
4. Издаване на фактура, гаранционни условия и сервиз
При желание от страна на клиента, може да бъде издадена фактура за закупената стока. Всеки фитнес уред е придружен с гаранционна карта и издадена касова бележка. Гаранционната карта се попълват с данните на клиента. В случай на сервизно искане от клиент се представя попълнена и издадена от производителя гаранционна карта, чрез която се удостоверява, дали уреда е в гаранционни срокове.
5. Плащане:
Продавачът позволява, даден продукт да бъде заплатен предварително или с наложен платеж (при доставка) от потребителя на сайта и да бъде изпратен с куриерска фирма до адрес.
6. Такси и Доставка:
Поръчаните стоки се изпращат чрез услугата Експресна пратка или Икономична пратка на куриерска фирма Еконт Експрес.
Цената на доставката зависи от размера, теглото на поръчката и от кое населено място сте. Може да проверите колко ще струва през Тарифен Калкулатор , като въведете за подател гр. Русе. Безплатна доставка за поръчки над 60 лв. Не важи за фитнес тежести( дискови тежести, циментови тежести, гири, дъмбели, комплекти с тежести), Боксови торби и Професионални фитнес уреди. Ако предлагания от нас продукт е в промоция, цената за доставка се поема от клиента. При поръчка с обща стойност над 5 000 лева транспорта е за наша сметка, независимо от вида на продуктите. При доставка на място , а не от куриер, ние си запазваме правото едностранно, без да информираме потребителя да удължаваме посочените срокове с до седем дни. Стоките се доставят на получателите стандартно - на ръка срещу подпис, като по–големите пратки (по преценка на лицето извършващо доставката) се доставят до входа на сградата. Нашата цена е окончателна.
Условия за доставка на Стандартна пратка:
- Наложен платеж на куриера, шофьора ще ви издаде документ за плащането;
- Ако получателя не може да бъде открит, транспортната компания ще се свърже с вас за да уговорите нова дата на доставка;
- Ако е уговорено с куриера, стоки с извънредно големи размери могат да бъдат доставени директно до прага ви.
Условия за доставка на Еконт Експрес:
- плащане за стоките и куриерска услуга според стандартните условия на Еконт Експрес;
7. СРОКОВЕ ЗА ДОСТАВКА:
Сроковете за доставка са 2-5 работни дни, освен ако не е посочено друго. Ако стоките са изчерпани към момента, ще Ви уведомим възможно най-бързо.
8. Монтаж и сервиз:
Монтажа и настройката се извършват от професионален техник на място при клиента. Датата на монтажа и настройка, се договарят индивидуално с техника.
Ако клиентът изисква инсталация на продукт (фитнес уреди, батути, шведска стена, билярд и т.н.), монтажната цена се договаря допълнително и се изисква за домашни зали плюс транспортните такси (техника да стигне до вас).
9. Оттегляне и връщане на стоки:
В съответствие с Закон No. 367/2000Coll., клиентът може да се оттегли от договора в рамките на 30 дни след получаването на стоките. Ако той реши да се оттегли от договора в рамките на този срок и е спазил по-долу посочените условия, продажната цена ще бъде възстановена:
• свържете с нас чрез телефон +359 (0899) 13 99 40 за да договорим начин за връщане на парите;
• върнати стоки в рамките на тази гаранция трябва да бъдат опаковани в оригиналната опаковка, не трябва да бъдат използвани, нито повредени, трябва да бъдат напълно окомплектовани (включително и аксесоари, сертификат за гаранция, инструкции за употреба и т.н.) и трябва да бъдат изпратени заедно с копие от платежния документ;
• Разходите, свързани с превоза на стоки до доставчика, ще бъдат възстановени на клиента, ако стоката е фабрично повредена или непълна (има липсващи компоненти);
• парите за стоките ще ви бъдат върнати чрез пощенски запис или чрез сума преведена по вашата сметка в рамките на 15 работни дни след физическото получаване на стоките;
• В случай че някое от гореспоменатите условия не е изпълнено, ние няма да приемем оттегляне от договора с потребителя и стоките ще бъдат върнати на клиента за негова сметка.
10. Рекламации и сервиз:
Възможни искове ще се решават с клиента по индивидуални договори при валидно върховенството на закона. Купувачът е длъжен да провери за дефекти, след като получи стоките. Ако бъдат открити такива дефекти, клиентът е длъжен незабавно да информира нашата компания. Ние не поемаме гаранция за дефекти, причинени от превозвача.
24 месеца гаранция за всички наши стоки, ако не е посочено друго. Гаранцията се отнася само до производствени дефекти.
Гаранция не се прилага за:
а) дефекти възникнали от обща употреба;
б) неправилна употреба на продукта;
в) неправилно съхранение.
Искова процедура:
1. информирате ни за вашия иск по телефона, чрез електронна поща или в писмен вид;
2. изпращате стоките, като регистрирана пратка (не наложен платеж) на нашия адрес.
11. Подмяна на продукти:
Ако сте закупили продукт който не пасва на вашият размер или желаете друг цвят, може да го подмените. Условието за подмяна е, ние да разполагаме с желания размер или цвят на продукта на склад и върнатия продукт да бъде опакован в оригиналната опаковка и да няма повреди.
Доставката се поема от клиента.
12. Отстъпка за лоялни клиенти:
Всеки клиент има право на до 10% отстъпка, в зависимост от това колко e похарчил при нас:
За нашите лоялни клиенти, ние сме подготвили програма за лоялност. Колкото сте по-лоялен, толкова по-голяма ще е отстъпката.
Вашата отстъпка се изчислява върху общата сметката в нашия електронен магазин. Така че, ако сте закупили от нас за 10 000 лв., за всяка друга покупка, имате право на отстъпка от 10%.
Вашата отстъпка за лоялност можете да се използват и от вашите роднини, приятели и познати. Просто трябва да купуват чрез вашите данните за вход (адрес за доставка може да бъде променена във всеки ред).
Таблица с отстъпки:
Похарчено |
Отстъпка |
100 - 200 лв. |
1% |
200 - 300 лв. |
2% |
300 - 499 лв. |
3% |
500 - 999 лв. |
4% |
1 000 - 2 499 лв. |
5% |
2 500 - 4 999 лв. |
6% |
5 000 - 6 999 лв. |
7% |
7 000 - 8 999 лв. |
8% |
9 000 - 9 999 лв. |
9% |
над 10 000 лв. |
10% |