Начало > Информация за пазаруване

Информация за пазаруване

Тези правила и условия уреждат в съответствие с § 1 751 ал. 1 от Закон №. 89/2012 Coll., Граждански кодекс, взаимните права и задължения, възникнали във връзка с или по силата на договора за покупка (по-нататък наричан " договор за покупка "), сключен между продавача и всяко друго физическо лице (наричано по-долу" купувача "или" клиент ") чрез онлайн магазина, който се управлява от SEVEN SPORT SRO на уебсайт намиращ се на Интернет на адрес www.insportline.bg
Правилата и условията не се прилагат в случаите, когато лицето, което възнамерява да закупи стоки от продавача е юридическо лице или лице, което купува уреди с комерсиална цел или високо натоварване (фитнес зали).

 

1. ПОРЪЧКА И ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ

За да създадете поръчка, ще е необходимо да въведете валидни лични данни( Име, Адрес, Телефонен номер, Електронна поща). Тези данни са ни необходими, за да можем да изготвим на документа за плащане и изпращането на стоките към вас. Продавача не носи отговорност за проблеми възникнали в резултат на непълни или неверни данни, особено в случай когато не е посочен телефонен номер. Компанията SEVEN SPORT s.r.o. собственик на www.insportline.bg декларира, че всички лични данни се считат за конфиденциални и се обработват съгласно Закон No. 101/2000Coll. Ние никога не предоставяме тези данни на трети лица.

 

2. Потвърждение на поръчката

Поръчките се приемат в рамките на 24 часа, потвърждението на поръчката както и информация за изпратените стоки се получава по електронна поща. За да потвърдим вашата поръчка, ще се свържем с вас по телефона.

 

3. ОТКАЗВАНЕ НА ПОРЪЧКА

Всяка по поръчка може да бъде отказана в рамките на 12 часа по електронна поща с писмо изпратено на адрес: yako_vn@yako.bg

 

4. Издаване на фактура, гаранционни условия и сервиз

При желание от страна на клиента, може да бъде издадена фактура за закупената стока. Всеки фитнес уред е придружен с гаранционна карта и издадена касова бележка. Гаранционната карта се попълват с данните на клиента. В случай на сервизно искане от клиент се представя попълнена и издадена от производителя гаранционна карта, чрез която се удостоверява, дали уреда е в гаранционни срокове. 

 

5. Плащане:

Продавачът позволява, даден продукт да бъде заплатен предварително или с наложен платеж (при доставка) от потребителя на сайта и да бъде изпратен с куриерска фирма до адрес.

 

6. Такси и Доставка:

Поръчаните стоки се изпращат чрез услугата Експресна пратка или Икономична пратка на куриерска фирма  Еконт Експрес.

Безплатна доставка важи само за поръчки над 99лв. и тегло до 5кг. Всички останали доставки се заплащат, както е описано в таблицата.  Обработените поръчки се изпращат чрез куриерска фирма Еконт.

Цени за доставка:

кг. до офис до адрес
до 5 5.50 7.90
от 5 до 15 7.90 10.00
от 15 до 30 13.90 18.00
от 30 до 50 20.90 26.00
над 50 29.90 38.00

При заявяване на допълнителни услуги, като точен час на доставка, промяна на данните за доставка, пренасочване или приоритетност на пратка, клиента поема цената за доставка!
При доставка с наш транспорт, а не от куриер, ние си запазваме правото едностранно, без да информираме потребителя да удължаваме посочените срокове с до 7 работни дни. Стоките се доставят на получателите стандартно – до адрес на клиента срещу подпис, като по–големите пратки (по преценка на лицето извършващо доставката) се доставят до вход на жилищна или офис сграда, до която има проходим автомобилен път или до врата на къща, при къщи без дворно място, до които има проходим автомобилен път. Клиента е информиран за цената за доставка, която е окончателна.



Условия за доставка на Стандартна пратка:

  • Наложен платеж на куриера, шофьора ще ви издаде документ за плащането;
  • Ако получателя не може да бъде открит, транспортната компания ще се свърже с вас за да уговорите нова дата на доставка;
  • Ако е уговорено с куриера, стоки с извънредно големи размери могат да бъдат доставени директно до прага ви.

Условия за доставка на Еконт Експрес:

  • плащане за стоките и куриерска услуга според стандартните условия на Еконт Експрес;

 

 

7. СРОКОВЕ ЗА ДОСТАВКА:

Сроковете за доставка са 2-5 работни дни, освен ако не е посочено друго. Ако стоките са изчерпани към момента, ще Ви уведомим и ще бъдат доставени до 10 работни дни.
Ако желаете да получите стоката в наш магазина (опция "Получаване от магазина") и тя не е налична в съответния магазин срокът за доставка е между 2 и 8 работни дни.

 

8. Монтаж и сервиз:

Монтажа и настройката се извършват от професионален техник на място при клиента. Датата на монтажа и настройка, се договарят индивидуално с техника.
Ако клиентът изисква инсталация на продукт (фитнес уреди, батути, шведска стена, билярд и т.н.), монтажната цена се договаря допълнително и се изисква за домашни зали плюс транспортните такси (техника да стигне до вас). 

 

9. Оттегляне и връщане на стоки:

  • Всеки потребител има право да върне закупен продукт в срок от 14 дни от деня на доставка
  • Всеки върнат продукт, трябва да е в изряден търговски вид,  в същото състояние, в което потребителят го е получил, без да е нарушена целостта на oригиналната опаковка.
  • Продуктът трябва да бъде върнат с всички придружаващи документи за покупка - гаранция, фактура за закупуване и / или всички документи за покупка и доставка.
  • Продукти с увредена или нецялостна опаковка или такива, които не са придружени от всички аксесоари, с които  те са били доставени, няма да бъдат приети.
  • САКСО ООД си запазва правото, в случай на следи от употреба, драскотини, удари, с липсващи и /или несъответсващи аксесоари и съпътстващи документи, да прецени дали да приеме върнатата стока.
  • При връщане на стока, потребителят е необходимо да упомене причината за връщането на продукта, да посочи застраховка и преглед при обратното транспортиране.
  • Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на потребителя. До момента на обратното предаване на стоката от страна на потребителя на САКСО ООД, рискът от повреждане се носи изцяло от потребителя.
  • В случай, че потребител се възползва от правото си по чл. 55, ал.1 ЗЗП и е изпълнил посочените по-горе условия, САКСО ООД се задължава да му възстанови заплатената сума по банков път.
  • САКСО ООД не носи отговорност, ако потребителят е предоставил грешни, нечетливи или недействителни банкови детайли.
  • САКСО ООД си запазва правото да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно.
  • Продукти, които не отговарят на горепосочените  условия не подлежат  на връщане и отказ.
  • Потребителят не може да използва стоки, които е получил, преди да реши да се откаже от покупката. Правото на отказ съществува, за да позволи на потребителя да разгледа продукта по същия начин както в магазин, а не за да го използва безплатно в продължение на 14 дни.

Как може да се върне продукт ?

  • Продуктът, който потребителят желае да върне трябва да отговаря на условията за връщане и да ни е уведомил в срок на имейл или по телефона.
  • Връщането на продукт трябва да се осъществи без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който потребителят е  информирал за отказа си от настоящия договор. Срокът се счита за спазен, ако потребителят изпрати обратно стоките преди изтичането на 14-дневния срок.
  • Потребителят следва да изпрати данни за връщане на имейла ни: име, адрес, телефон, имейл, номер на поръчка, номер на фактура, причина и/ или коментар, за връщане, детайли на закупения продукт,  банкови детайли за връщане на сумата, и др.
  • След успешно изпращане потребителят ще получи на електронната си поща имейл за потвърждение.
  • Представител на САКСО ООД ще се свърже с клиента за допълнително потвърждение и / или други въпроси, отнасящи се до връщането на продукта.
  • Транспортните разходи при връщане на стоката от потребителя към продавача са за сметка на потребителя, като негово право е да избере с коя куриерска служба да изпрати пратката или  да я донесе лично.
  • При връщане на продукта с куриерска фирма, потребителят трябва да отбележи застраховка и преглед на пратката.
  •  Ако върнатият продукт отговаря на условията и изискванията за връщане, сумата на закупения продукт ще бъде възстановена на потребителя по банков път, като потребителят попълни точни банкови детайли / титуляр на банковата сметка, IBAN, SWIFT code/.

Отказ от сключен договор.

  • Потребителят по смисъла на ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ има правата по чл.  50 от закона, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откажат от сключения договор в срок 14 работни дни, считано от датата на получаване на стоката.
  • Когато потребителят иска да се откаже от договора, той информира търговеца за решението си преди изтичането на срока посочен по-горе.
  • Потребителят може да направи отказ, като използва специално предвидената за целта секция в сайта – където да попълни стандартния формуляр за отказ или да изпрати електронно писмо на следния имейл адрес office@yako.bg.

Правото на отказ  не се прилага в следните случаи:

  •  за доставка на стоки, изработени съобразно изискванията на потребителя или по негова индивидуална поръчка
  • за доставка на стоки, които поради своето естество са потребими или не могат да бъдат върнати или подлежат на бързо разваляне, или има опасност от влошаване на качествените им характеристики
  • за доставка на аудио- и видеозаписи или програмни продукти, разпечатани от потребителя
  • за всички останали случай, изброени в чл 57 от ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

В случай, че потребителят упражни правото си на отказ по чл. 14, ал.1, Доставчикът е задължен да му възстанови всички суми, заплатени за стоките , без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора съгласно чл. 52 от ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ и чл. 14 (2) от Общите условия

Когато потребителят упражни правото си на отказ от договора той е длъжен да изпрати или предаде стоките обратно на търговеца или на упълномощено от него лице без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е съобщил на търговеца за решението си да се откаже от договора по чл. 52 ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ. Крайният срок се смята за спазен, ако потребителят изпрати или предаде стоките обратно на търговеца преди изтичането на 14-дневния срок.

Всички разходи по връщането и предаването на стоките са за сметка на Ползвателя.

При договор за продажба, Доставчикът може да задържи плащането на сумите на потребителя, докато не получи стоките или докато потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано.

Потребителят се задължава да съхранява получените от Доставчика стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока.

При отказ от договора, стоката следва да бъде върната в оригинална опаковка в нейната цялост, пълна окомплектовка с придружаващата я документация и без увреждания. САКСО ООД запазва правото си, в случай, че върнатата стока е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, увредена от токов удар, с липсващи аксесоари, гаранционна карта, да прецени дали да приеме върнатата стока.

Срокът на доставка на стоката и началният момент, от който тече, е определен за всяка стока поотделно при сключване на договора с потребителя чрез сайта на Доставчика на ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН, освен ако стоките са поръчани в една доставка.

Ако Доставчикът не може да изпълни договора поради това, че не разполага с поръчаните стоки или по друга основателна причина, той е длъжен да уведоми за това потребителя и да възстанови платените от него суми в срок до 30 работни дни от датата, на която Доставчикът е следвало да изпълни задължението си по договора.

 

 

10. Рекламации и сервиз:

Възможни искове ще се решават с клиента по индивидуални договори при валидно върховенството на закона. Купувачът е длъжен да провери за дефекти, след като получи стоките. Ако бъдат открити такива дефекти, клиентът е длъжен незабавно да информира нашата компания. Ние не поемаме гаранция за дефекти, причинени от превозвача.

24 месеца гаранция за всички наши стоки, ако не е посочено друго. Гаранцията се отнася само до производствени дефекти.

Гаранция не се прилага за:

а) дефекти възникнали от обща употреба;

б) неправилна употреба на продукта;

в) неправилно съхранение.

Искова процедура:

1. информирате ни за вашия иск по телефона, чрез електронна поща или в писмен вид;

2. изпращате стоките, като регистрирана пратка (не наложен платеж) на нашия адрес.

 

11. Подмяна на продукти:

Ако сте закупили продукт който не пасва на вашият размер или желаете друг цвят, може да го подмените. Условието за подмяна е, ние да разполагаме с желания размер или цвят на продукта на склад и върнатия продукт да бъде опакован в оригиналната опаковка и да няма повреди.
Доставката се поема от клиента.

 

12. Отстъпка за лоялни клиенти:

Всеки клиент има право на до 10% отстъпка, в зависимост от това колко e похарчил при нас:
За нашите лоялни клиенти, ние сме подготвили програма за лоялност. Колкото сте по-лоялен, толкова по-голяма ще е отстъпката.

Вашата отстъпка се изчислява върху общата сметката в нашия електронен магазин. Така че, ако сте закупили от нас за 10 000 лв., за всяка друга покупка, имате право на отстъпка от 10%.
Вашата отстъпка за лоялност можете да се използват и от вашите роднини, приятели и познати. Просто трябва да купуват чрез вашите данните за вход (адрес за доставка може да бъде променена във всеки ред).

Таблица с отстъпки:

Похарчено

Отстъпка

100 - 200 лв.

1%

200 - 300 лв.

2%

300 - 499 лв.

3%

500 - 999 лв.

4%

1 000 - 2 499 лв.

5%

2 500 - 4 999 лв.

6%

5 000 - 6 999 лв.

7%

7 000 - 8 999 лв.

8%

9 000 - 9 999 лв.

9%

над 10 000 лв.

10%