Начало > Информация за пазаруване

Информация за пазаруване

Тези правила и условия уреждат в съответствие с § 1 751 ал. 1 от Закон №. 89/2012 Coll., Граждански кодекс, взаимните права и задължения, възникнали във връзка с или по силата на договора за покупка (по-нататък наричан " договор за покупка "), сключен между продавача и всяко друго физическо лице (наричано по-долу" купувача "или" клиент ") чрез онлайн магазина, който се управлява от SEVEN SPORT SRO на уебсайт намиращ се на Интернет на адрес www.insportline.bg
Правилата и условията не се прилагат в случаите, когато лицето, което възнамерява да закупи стоки от продавача е юридическо лице или лице, което купува уреди с комерсиална цел или високо натоварване (фитнес зали).

 

1. ПОРЪЧКА И ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ

За да създадете поръчка, ще е необходимо да въведете валидни лични данни( Име, Адрес, Телефонен номер, Електронна поща). Тези данни са ни необходими, за да можем да изготвим на документа за плащане и изпращането на стоките към вас. Продавача не носи отговорност за проблеми възникнали в резултат на непълни или неверни данни, особено в случай когато не е посочен телефонен номер. Компанията SEVEN SPORT s.r.o. собственик на www.insportline.bgwww.yako.bg и spartan-sport.bg декларира, че всички лични данни се считат за конфиденциални и се обработват съгласно Закон No. 101/2000Coll. Ние никога не предоставяме тези данни на трети лица.

 

2. Потвърждение на поръчката

Поръчките се приемат в рамките на 24 часа, потвърждението на поръчката както и информация за изпратените стоки се получава по електронна поща. За да потвърдим вашата поръчка, ще се свържем с вас по телефона.

 

3. ОТКАЗВАНЕ НА ПОРЪЧКА

Всяка по поръчка може да бъде отказана в рамките на 12 часа по електронна поща с писмо изпратено на адрес: yako_vn@yako.bg

 

4. Издаване на фактура, гаранционни условия и сервиз

При желание от страна на клиента, може да бъде издадена фактура за закупената стока. Всеки фитнес уред е придружен с гаранционна карта и издадена касова бележка. Гаранционната карта се попълват с данните на клиента. В случай на сервизно искане от клиент се представя попълнена и издадена от производителя гаранционна карта, чрез която се удостоверява, дали уреда е в гаранционни срокове. 

 

5. Плащане:

Продавачът позволява, даден продукт да бъде заплатен предварително или с наложен платеж (при доставка) от потребителя на сайта и да бъде изпратен с куриерска фирма до адрес.

 

6. Такси и Доставка:

Поръчаните стоки се изпращат чрез услугата Експресна пратка или Икономична пратка на куриерска фирма  Еконт Експрес.

Цената за доставка на поръчки на стойност под 60.00лв е фиксирана – 4,90лв. до офис на Еконт и 6,90 до адрес на клиента, като се включва в стойността на наложеният платеж/пощенски паричен превод. Безплатна доставка за поръчки над 60 лв. Не важи за фитнес тежести( дискови тежести, циментови тежести, гири, дъмбели, комплекти с тежести), Боксови торби и Професионални фитнес уреди. Ако предлагания от нас продукт е в промоция, цената за доставка се поема от клиента. При поръчка с обща стойност над 5 000 лева транспорта е за наша сметка, независимо от вида на продуктите. При доставка на място , а не от куриер, ние си запазваме правото едностранно, без да информираме потребителя да удължаваме посочените срокове с до седем дни. Стоките се доставят на получателите стандартно – до адрес на клиента срещу подпис, като по–големите пратки (по преценка на лицето извършващо доставката) се доставят до вход на жилищна или офис сграда, до която има проходим автомобилен път или до врата на къща, при къщи без дворно място, до които има проходим автомобилен път. Нашата цена е окончателна.



Условия за доставка на Стандартна пратка:

  • Наложен платеж на куриера, шофьора ще ви издаде документ за плащането;
  • Ако получателя не може да бъде открит, транспортната компания ще се свърже с вас за да уговорите нова дата на доставка;
  • Ако е уговорено с куриера, стоки с извънредно големи размери могат да бъдат доставени директно до прага ви.

Условия за доставка на Еконт Експрес:

  • плащане за стоките и куриерска услуга според стандартните условия на Еконт Експрес;

 

 

7. СРОКОВЕ ЗА ДОСТАВКА:

Сроковете за доставка са 2-5 работни дни, освен ако не е посочено друго. Ако стоките са изчерпани към момента, ще Ви уведомим възможно най-бързо. 

 

8. Монтаж и сервиз:

Монтажа и настройката се извършват от професионален техник на място при клиента. Датата на монтажа и настройка, се договарят индивидуално с техника.
Ако клиентът изисква инсталация на продукт (фитнес уреди, батути, шведска стена, билярд и т.н.), монтажната цена се договаря допълнително и се изисква за домашни зали плюс транспортните такси (техника да стигне до вас). 

 

9. Оттегляне и връщане на стоки:

В съответствие с Закон No. 367/2000Coll., клиентът може да се оттегли от договора в рамките на 30 дни след получаването на стоките. Ако той реши да се оттегли от договора в рамките на този срок и е спазил по-долу посочените условия, продажната цена ще бъде възстановена:

• свържете с нас чрез телефон +359 (0899) 13 99 40 за да договорим начин за връщане на парите;
• върнати стоки в рамките на тази гаранция трябва да бъдат опаковани в оригиналната опаковка, не трябва да бъдат използвани, нито повредени, трябва да бъдат напълно окомплектовани (включително и аксесоари, сертификат за гаранция, инструкции за употреба и т.н.) и трябва да бъдат изпратени заедно с копие от платежния документ;
• Разходите, свързани с превоза на стоки до доставчика, ще бъдат възстановени на клиента, ако стоката е фабрично повредена или непълна (има липсващи компоненти);
• парите за стоките ще ви бъдат върнати чрез пощенски запис или чрез сума преведена по вашата сметка в рамките на 15 работни дни след физическото получаване на стоките;
• В случай че някое от гореспоменатите условия не е изпълнено, ние няма да приемем оттегляне от договора с потребителя и стоките ще бъдат върнати на клиента за негова сметка.

 

10. Рекламации и сервиз:

Възможни искове ще се решават с клиента по индивидуални договори при валидно върховенството на закона. Купувачът е длъжен да провери за дефекти, след като получи стоките. Ако бъдат открити такива дефекти, клиентът е длъжен незабавно да информира нашата компания. Ние не поемаме гаранция за дефекти, причинени от превозвача.

24 месеца гаранция за всички наши стоки, ако не е посочено друго. Гаранцията се отнася само до производствени дефекти.

Гаранция не се прилага за:

а) дефекти възникнали от обща употреба;

б) неправилна употреба на продукта;

в) неправилно съхранение.

Искова процедура:

1. информирате ни за вашия иск по телефона, чрез електронна поща или в писмен вид;

2. изпращате стоките, като регистрирана пратка (не наложен платеж) на нашия адрес.

 

11. Подмяна на продукти:

Ако сте закупили продукт който не пасва на вашият размер или желаете друг цвят, може да го подмените. Условието за подмяна е, ние да разполагаме с желания размер или цвят на продукта на склад и върнатия продукт да бъде опакован в оригиналната опаковка и да няма повреди.
Доставката се поема от клиента.

 

12. Отстъпка за лоялни клиенти:

Всеки клиент има право на до 10% отстъпка, в зависимост от това колко e похарчил при нас:
За нашите лоялни клиенти, ние сме подготвили програма за лоялност. Колкото сте по-лоялен, толкова по-голяма ще е отстъпката.

Вашата отстъпка се изчислява върху общата сметката в нашия електронен магазин. Така че, ако сте закупили от нас за 10 000 лв., за всяка друга покупка, имате право на отстъпка от 10%.
Вашата отстъпка за лоялност можете да се използват и от вашите роднини, приятели и познати. Просто трябва да купуват чрез вашите данните за вход (адрес за доставка може да бъде променена във всеки ред).

Таблица с отстъпки:

Похарчено

Отстъпка

100 - 200 лв.

1%

200 - 300 лв.

2%

300 - 499 лв.

3%

500 - 999 лв.

4%

1 000 - 2 499 лв.

5%

2 500 - 4 999 лв.

6%

5 000 - 6 999 лв.

7%

7 000 - 8 999 лв.

8%

9 000 - 9 999 лв.

9%

над 10 000 лв.

10%